سه‌شنبه, 11 آذر 1399
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 40
  • کد خبر : ۱۴۲۸۱
ضرورت اجرای طرح‌های برندسازی حوزه گردشگری
در جلسه با معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر ضرورت اجرای طرح های برندسازی با هدف معرفی مقاصد و جاذبه های گردشگری جدید تاکید شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، جلیل جباری، با اشاره به محورهای مطرح‌شده در جلسه با ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: در این جلسه بر آغاز مقدمات لازم و تسریع در تهیه سند توسعه گردشگری و ظرفیت سازی و توجه به ارتقاء کیفی و آمورشی کارکنان و برگزاری دوره های آموزشی و تولید محتواهای مناسب با نیاز روز مشتری و پاسخگویی به آنها تاکید شد.

او افزود: اجرایی کردن طرح برندسازی با هدف معرفی مقاصد و جاذبه‌های گردشگری، استفاده از ظرفیت شهرداری ها در برند سازی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و متمایزسازی محصول از طریق برندسازی از جمله دیگر موضوعات دیگر مطرح شده در این جلسه بود.

جباری ارتقاء پورتال معرفی جاذبه های گردشگری استان و راه‌اندازی آن به زبان های ترکی و کردی، تولید تیزر و عکس، تهیه نقشه جامع گردشگری و قرار گرفتن رویدادهای ملی و بین المللی گردشگری استان در تقویم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مانند جشنواره ملی گردشگری ارومیه، جشنواره تخت سلیمان و جشنواره شمس را از جمله اقدامات این اداره‌کل  در راستای تبلیغات و بازاریابی برشمرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.5.5.0
    V5.5.5.0